Beszerelés
1. Az akkumulátor egyik saruját vegyük le.
2. A gyújtás kapcsoló legyen kikapcsolt állapotban.
3. Keressük meg a HHO generátornak a legoptimálisabb helyét és rögzítsük. Ne legyen a forró alkatrészek közelében. Ha a motortérben nem találunk megfelelő helyet akkor a generátort elhelyezhetjük az utastérben, vagy akár a csomagtartóban is.
4. A generátor optimális működési hőmérséklete 60-80 Celsius fok.
5. Szereljük fel a hidrogén szűrőt, majd csatlakoztassuk a műanyag csöveket a csonkokra. Rögzítsük a csövet bilincsel vagy műanyag gyors-kötözővel. A cső útját és hosszát úgy válaszuk meg, hogy az ne legyen a forró alkatrések közelében.
6. A turbó motorok esetében be kell szerelni egy légpumpát aminek az a szerepe, hogy növelje a HHO gáz nyomását és segítse ennek bejutását a motorba.
7. A légszívó kellő részét fúrjuk meg és csatlakoztassuk be a tömlővéget, majd húzzuk rá a HHO csövet. Amennyiben a gumi harangot fúrjuk meg akkor tegyük ezt kisebb átmérőjű fúróval, magas fordulatszámon. Ha a légszűrőház tejét fúrjuk, akkor ezt tegyük közvetlenül a karburátor torok felett.