HHO - Hidrogén generátor

Ide írhatod maximum 250 karakter hosszúságban a honlap leírását ill. szlogenjét. A leírás fontos a weboldal látogatottá tételében, ezért érdemes jól megszövegezni.

Mentsd meg a pénzed! – egyszerű és elegáns módon

Amikor ezeket a sorokat olvasod lehet felmerül benned az a kérdés hogy miért nem valósul meg ez a technológia minden autógyártó cégnél.? Jó kérdés! Nem leszek cinikus ha azt mondom, hogy az energiatermelők még nem hallottak erről az áttörési technológiáról. Nézd csak ezeket a felvételeket és kiderül, hogy keményen foglalkoznak a témával.

hho_montage.jpg

De ez a technológia már több mint 100 éves!!! Hát akkor miért eddig nem foglakoztak vele??? Mert tönkretenné a világ gazdaságot, és leverné az olajárakat! Ez destabilizálná a Közel-Keletet! Az igazság az, hogy nem tudunk várni becsületes és helyes dolgokra a Kormányok részéről. Lázadások dúlnak Keleten és Délen, miközben a függőségünk a külföldi kőolajtársaságoktól fog tönkretenni bennünket, ha nem cselekszünk gyorsan. A hidrogén generátoros technológia azért biztonságos és megbízható, mert nincs szükség veszélyes tartályokra. A hidrogén akkor keletkezik amikor szükség van rá.

Személyes célom az, hogy minél többen mielőbb ismerjék meg, és használják ezt a környezetbarát technológiát.

Minden adat, ami a generátorokra vonatkozik az én gépkocsimra érvényes. Ez egy Wolksvagen Transporter, benzines, katalizátoros, kézi váltós, 2500 m3, 170 LE, 5 hengeres, komputervezérlésű. Fogyasztása átlagban 13,7 liter/100.  A tesztek lényegében autóutakon és lakóterületeken történt. Indulás előtt teli tank tesztút után ismét teli tank. Így a megtett illóméterhez megvolt az elhasznált üzemanyag mennyiség.  Vezetési stílusom határozott, de nem sportos. Előfordult, hogy mások is részt vetek a teszt utakon, sőt, vezettek is.

A HHO bekötés a légszűrő és a lambda szonda után, de a légtömeg érzékelő előtt történt.

Minden generátor az adott 12 V feszültség és a 20 A áram mellet, ugyan azt a mennyiség HHO gázt termel. Meg kell építeni azt a generátort ami, megfelel a gépkocsihoz, a leggyakrabban használt sebességhez, és a vezetési stílushoz.  Ha valaki beszerel egy generátort, ami termel, mondjuk 30 liter HHO/óra, és városban közlekedik, ne számítson üzemanyag megtakarításra. Garantáltan megugrik az üzemanyag fogyasztás mivel a légtömeg érzékelő megállapítja a többlet gáz jelenlétét, ezt az információt továbbítja a komputernek. A több levegő + HHO gáz keverékhez, több üzemanyag befecskendezését vezérli. Ha viszont egy olyan generátor van beszerelve, ami 9 liter HHO gázt termel és autópályán közlekedünk 130 km/h sebességgel, ugyancsak ne számítsunk üzemanyag megtakarításra mivel ez a generátor a 60-90 km/h sebesség tartományhoz készült. Ez alatt és fölött nem érdemes bekapcsolni a generátort.

Lehet viszont építeni olyan generátort, aminek az elektródáit szakaszosan lehet bekapcsolni a sebesség függvényében. Ezt lehet vezérelni kézi kapcsolással vagy elektronikusan. Ezekre a későbbiekben bővebben visszatérek.

A lényeg az, hogy megfelelő generátort kell beszerelni és kell ismerni azt a sebesség tartományt ahol maximális az üzemanyag megtakarítás, vagyis optimális a HHO gáz és a befecskendezett üzemanyag arány.

Használhatunk lambda szonda átalakítókat, amit szakszervizben kell beszereltetni és műszerekkel pontos beállítást kell elvégeseztetni. A legegyszerűbb megoldás a karburátoros gépkocsiknál történik, ahol csupán az üzemanyag mennyiségből kell egy keveset visszavenni.         

A legegyszerűbb hidrogén generátor a következőkből áll:

  • Tartály

  • Szigetelő anyag

  • Spirál elektróda

  • Elektrolit

Tartály                                                                                                              Anyaga lehet üveg, bakelit, plexi, műanyag. A teteje jól kell hogy zárjon. Lehet csavaros, vagy pattintós. Az ideális az, ha a következő paraméterekkel rendelkezik: - legyen átlátszó, - legyen hőálló -30 és +120 Celsius fok között, - ne legyen törékeny, - zárjon jól a teteje. Ha a teteje csavaros akkor el kell látni biztonsági szeleppel. Ha pattintós akkor a túlnyomás esetén a teteje kinyílik, kiengedve a gázt vagy gőzt. Legalkalmasabb tartálynak a mikrózható műanyag tupper. A tartály tetejét átfúrjuk 3 pontban. Az egyikbe elhelyezünk egy tömlővéget, a másik kettőbe pedig egy-egy csavart amihez rögzítjük az elektródák végeit. Amennyiben a tartály teteje csavaros, akkor egy negyedik furatban elhelyezzük a biztonsági szelepet.

tartaly_2_vizszuro_haz.jpg


tartaly_3.jpg


tartaly_2.jpg


tartaly.jpg

A tartály térfogata 0,8-1,0 literes kell legyen ha az autónk motorja 1600 cm3 alatt van. Ha a motor 2500 vagy 3000 cm3, akkor a tartály 2 literes kell legyen, vagy használunk 2 darab 0,8-1,0 literes tartályt amit párhuzamosan kötünk.

Szigetelő anyag

A szigetelő műanyag lapokra (toronyra) csavarjuk fel az elektródákatt. Ez a szigetelő anyag lehet plexi vagy bakelit, 1-2 mm vastagsággal. Ennek mérete meg kell feleljen a tartály méretének, ezért először a tartályt kell beszerezzük. Vágunk két egyforma szigetelő lapot amit bemetszünk középig, majd egymásba illesszük őket és összeragasztjuk pillant ragasztóval, epokittel vagy sziloplaszttal. Az élekre mélyedéseket vágunk ahová majd befekszenek az elektródák.

szigetelo_lapok.jpg

Spirál elektróda

Az elektródák két szál drótból állnak melyeket feltekerünk a szigetelő toronyra. Az egyiket fentről lefele tekerjük fel minden második mélyedésbe, a másikat pedig lentről felfele a szabadon maradt mélyedésekbe. Az elektródák lehetnek a következő anyagokból: réz, saválló acél, volframit, vanádium, titán, ezüst, arany, platina. Vastagságukat (0,5 ÷ 2) mm az határozza meg hogy feltudjuk e tekerni a szigetelő toronyra vagy sem. Az elektródák végeit csavarokkal és anyával rögzítjük a fedélhez és majd ezekre csatlakoztatjuk az áramot. Az elektróda anyaga határozza meg a generátor élettartalmát. Az elektrolízis folyamata alatt az egyik elektródának az anyaga átvándorol a másik elektródára, a minuszról a pluszra. A saválló anyagok esetében ez a folyamat nagyon hosszú. A réz esetében nagyon rövid. Ez miatt időnként fel kell cserélni a pólusokat, amit meglehet oldani akár egy kapcsolóval és relével.

spiral_elektroda..jpg

Különböző generátorok melyek ehhez a kategóriához tartoznak.

hydrogen-generator_5.jpeg

hydrogen-generator_4.jpg

hydrogen-generator_3.jpg


Elektrolit

Elektrolit ként kizárólag desztillált vagy szürt esővizet használhatunk, amibe teszünk egy kevés szódabikarbónát, hogy vezesse az áramot. Ha a szódabikarbóna kevés akkor az elektrolízis lassú és kevés a lebontott HHO gáz. Ha viszont sok a szódabikarbóna, akkor az elektrolit felfőhet. A generátor akkor működik optimálisan ha a hőmérséklete 60-80 Celsius fok között van. A szódabikarbóna adagolást e szerint kell beállítani. A generátor télen is elektrolittal működik, de töményebb koncentrátumot kell használni.

Én 2 liter vízhez 2 evőkanál szódabikarbónát teszek.  Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy 75 Celsius fok körül a szódabikarbóna kicsapódik.


Bekötés


Ennek a HHO generátornak a bekötése azonos miden generátornak a bekötésével. Célszerű használni egy hidrogén szűrőt aminek kettős szerepe van: az egyik az hogy a képződő salakot nem engedi tovább amikor az elektrolit bekerül a csőrendszerbe az autó zötykölődése miatt a rósz utakon, vagy a gyorsulás-fékezés miatt. A másik az, hogy az esetleges visszarobbanást n



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 23
Tegnapi: 18
Heti: 146
Havi: 706
Össz.: 373 839

Látogatottság növelés
Oldal: HHO generátor 1
HHO - Hidrogén generátor - © 2008 - 2024 - hho-hidrogengenerator.hupont.hu

A Hupont.hu weboldal szerkesztő segítségével készült. Itt Önnek is lehetséges a weboldal készítés.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »